Utplassering Dag 5

mars 17, 2017

Fredag 17/03-2017

I dag skulle jeg igjen være på både Drømmekjøkkenet og Oppe og Nede.
Dagen startet med å finne ut hvordan vi skulle plassere flisene på utstillingen inne i fliskompaniet.
Vi laget et forslag i går, som dem ville skulle vises i butikk.
Det tok litt tid før vi fikk en fin ide om hvordan alt skulle se ut.

Vi fikk også observere et kundemøte når vi var ferdig med utstillingen. Dette var et stort kjøkken som skulle renoveres. Her var det å se hvordan man samarbeider med kunden for å komme med så godt resultat som overhode mulig.
Dagen på Drømmekjøkkenet endte med et lite "intervju" med sjefen og fikk en liten gave fra henne, så da endte det med noen nye håndkler på oss!

Da jeg var ferdig her, gikk jeg ned til Oppe og Nede.
Her var det lite å gjøre, i og med det ikke ble noe av med utstillingen i kjelleren. Resten av dagen gikk i å skravle, og å hente nye varer som skulle inn i hyllene.

Dagen fikk gikk veldig bra. Hele uken har vært morsom og lærerik!
Jeg synes dette var gøy, men med unntak å måtte være på to steder på samme dag. Skjenner på formen det kunne holdt med en.

Men alt i alt er jeg storfornøyd!

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære innlegg