Utplassering Dag 1

mars 14, 2017

Mandag 13/03-2017

Vi fikk utdelt utplassering forrige uke. Jeg og en annen medelev fikk utdelt plass på Drømmekjøkkenet og Oppe og Nede her i Hamar.

vi startet 09.30. Vi ble da møtt av Guro, som blir vår sjef denne uken. hun viste oss litt i butikken før vi startet med oppgavene for dagen.
Vi fikk i oppgave å gi forslag til to utstillinger av kjøkken, hvor vi da skulle gi et forslag på fronter, fliser, farger og plassering av skap.


Når kl. ble 14.00 startet jeg hos Oppe og Nede. Her var det ikke så mye å gjøre, så fikk litt fakta om noen av designe i butikken og leste litt i forskjellige kataloger.

Jeg synes selv dagen gikk mye bedre enn jeg hadde sett for meg, og ser fram til en uke med mye lærdom!

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære innlegg