Utplassering Dag 3

mars 15, 2017

Onsdag 15/03-2017

I dag skulle jeg igjen være på både Drømmekjøkkenet og Oppe og Nede.
Dagen startet på drømmekjøkkenet hvor vi egentlig skulle ut til Brumunddal for å sette opp kjøkken, men var allerede nok som skjedde der nede, så ble ikke riktig med tid til oss der.
Istedet bakte vi hveteboller og skolebrød!

Bollene ble knall gode, og var koselig å bli møtt på kunder og ansatte med smil om munnen pga. nybakte boller.

























Jeg fikk da etter baking og lunsj prøve meg igjen på programmet Winner. Dette gangen var det for kjøkkenutstillingen inne i butikken. Tiden fløy avgårde, og jeg måtte gå ned til Oppe og Nede.

På Oppe og Nede ble jeg møtt til noen nye fjes. Jeg og en annen helt ny ansatt fikk i oppgave og ommøblere og lage ny utstilling i kjelleren. Her rakk jeg ikke gjøre så mye, men skal fortsette med dette nå på fredagen.

Denne uken ha gått veldig fort!
Får håpe resten av uken går like bra.

You Might Also Like

0 kommentarer

Populære innlegg